Na stronie z przedstawionymi projektami wybieramy kategorię, która odpowiada poszukiwanej przez nas branży. Możemy skorzystać z dodatkowego filtrowania dostępnego w lewej części strony filtrując poprzez cechy projektu. W zależności od potrzeb możemy określić, czy nasze logo ma być np. minimalistyczne, czy rozbudowane. Możemy również zaznaczyć obie skrajne cechy i ostatecznie wybrać po zobaczeniu projektów. Pamiętajmy, że typowanie małej ilości cech spowoduje zawężenie listy projektów. Jeśli chcemy przeglądać więcej prac, powinniśmy zaznaczyć większą ilość cech, bądź pominąć sortowanie po cechach.
Przeglądając projekty możemy skorzystać z szybkiego podglądu, pozwoli nam to na wygodne przeglądanie projektu w powiększonej wersji oraz wizualizacji logo.
Projekty, które przypadły nam do gustu możemy dodawać do ulubionych, a listę ulubionych przeglądać po kliknięciu ikony w górnym menu.
Po wybraniu projektu, których chcemy zamówić, dodajemy projekt do koszyka. Następnie przechodzimy do koszyka i kolejno do kasy. Uzupełniamy nasze dane, w tym adres e-mail, na który otrzymamy informacje o zamówieniu oraz projekt logo. Poniżej danych wpisujemy również zmiany do logo. Najważniejszą informacją jest podanie nazwy jaka ma się pojawić w logo. Zwróćmy uwagę na zapis wielkich i małych liter w nazwie. Jeśli oczekujemy zmiany kolorystyki w logo również powinniśmy to podać. Na koniec dokonujemy płatności.
Projekt po zmianach otrzymamy drogą mailową na wskazany adres e-mail. Jeśli będziemy chcieli dokonać drugiej zmiany, wystarczy, że odpowiemy na maila opisując zmiany. W przypadku braku zmian powinniśmy zatwierdzić projekt, to pozwoli na wykonanie ostatecznego zestawu plików wraz z Księgą Znaku.